středa 24. února 2010

NĚCO MÁLO, CO MÁM RÁDA...CO MĚ INSPIRUJE...CO MĚ OSLOVUJE

Jen tak detailně shrnu věci, které mě vystihují,které mám ráda...bez kterých se neobejdu...ráda chodím do muzea,galerie na výstavy nebo vernisáže (to mi připomnělo tu včerejší...vrátila jsem se domů v docela ovíněném a decentně mimo stavu, ale když kolem sebe máte ty úžasné přátelé, se kterýma je tak dobře a bavíte pohledem na talíře poskládané ke stropu bez lepidla-dílo holandské umělkyně...tak se dějí různé věci),ale i třeba akce...koncerty...party...festivaly...house party...poté mám velice ráda módní zákulisí,miluju backstage, dívám se ráda na modelky...mám pár favoritek...ty kouzelné (šílené) modely...návrháři...lidé, kteří tam chodí...týdny módy...taky po tom velice toužím...ráda se dívám na ostatní blogy...hrozně ráda chodím po městě...teď v zimě je moje oblíbené,když jdu večer domů,sněží,svítí lampy a je to kouzelné ))) ...stejně tak hrozně ráda nakupuju, nejlépe s přáteli...čtu Elle a Marie Clair (když se naskytne, tak Vogue )...čtu knihy typu Žáby a francouzáky nebo My děti ze stanice Zoo...hrozně ráda se dívám na ,,psycho" filmy např. Trainspotting, Requiem za sen, Temné vzpomínky , ale i Devil wears Prada, Sex ve městě, Láska a jiné pohromy nebo Báječný svět shopaholiků...už je toho tady hodně, takže teď ještě pár fotodokumentací ))) ....Mějte se krásně a těšte se na jaro )))

Akce, koncerty,party
-alkohol,kouření,lidé,hudba,lehká droga,světla,tanec....
D´n´B-Adell, Já
Anorexic v Mersey
Hip Hop na Flédě
Fotka z themarkcobrasnake.com
a na závěr opět Anorexic v Mersey (úžasná trojka Djů )

Britská modrá kočka-nádhera!...po té toužím...mám možnost, ale vzhledem k většímu počtu zvířatek doma, mam trochu strach )))
Kafe a cigára- ne, nemluvím o filmu, i když ten je taky hodně dobrý ...kafe prostě piju ráno a většinou v nějaké té kavárně i odpoledne...a ano...jsem nezletilá, ale už to tak je, že to ke mně patří...mějte svůj názor, ale neosočujte se na mě kvůli tomu...pouze to tady informuji )))



Kate Lanphear- její styl...její vlasy...její doplňky...úžasné...pro mě je to ikona...



La Roux- miluju ji, její písničky...styl života...klipy...vzhled...



Mark Cobra Snake- přítel Corry K. , fotograf...vlastní styl...bláznivý...
na fotce se Stevem Aokim ( super Dj)


Terry Richardson- úžasný fotograf a blázen
Mám ráda gaye, nechápu některé lidi, kteří s jinou orientací mají problém...
Mark Jacobs- bůh (v určitém slova smyslu) mužný,nadaný,pohledný,úspešný, originální...
Lil Wayne- je to asi překvapená, ani ho neposlouchám, ale on mě prostě něčím přitahuje...očividně tím jeho samotným vzhledem ... Terry R. Mark J. Lil Wayne a líbající gayové- vše foceno Terry Richardsnem





Corry Kennedy- Ona je prostě magor a proto ji mám tolik ráda...jak se chová, oblíká, vypadá...

Prý jsem také ,,ulítlá" , tak možná taky proto )))





-PŘÁTELÉ-


Zuza, Terez (PookeBoop) Já




Vanda, Adell a moje maličkost
Ve společnosti Barunky
S Eliškou
S Terez (PookeBoop)
S Adell

S Adell

Se Zuzou

3 komentáře:

  1. hey, such a funny post. So much to look at and get all inspired...
    *Nathalie

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you, I hope it's like this.

    OdpovědětVymazat
  3. Corry Kennedy mám také ráda. Líbí se mi její uvolněný styl všeho. :-D

    OdpovědětVymazat